11/9.

En dag vi alla minns. Men inte jag tydligen. Det slog mig alldeles nyss när jag fick se en artikel framför mig. Ska jag skämmas kanske?

Nåja. Inne på mitt tredje päron nu. Ska snart bege mig till mor och far och passa systern min. Tänkte faktiskt cykla dit. Björdammsbacken är inge vidare dock. Får lite smått ångest bara jag tänker på den och mina stackars spagettiben. Men visst ska jag kämpa mig upp, om jag så ska dö i astmaanfall på kuppen...

Nu borde jag egentligen diska. Eftersom jag tvingades äta min fil ur en BUNKE i morse. Så mycket disk har jag alltså. Men jag orkar verkligen inte. Tror jag springer upp på vinden istället och slänger in lite kläder, sjalar, skor och annat som inte kommer att användas mer i år. Och ta ner lite härliga halsdukar, mössor, etc.



Den här halsduken från topshop bland annat. Fråga mig inte vad jag gör på bilden, för jag har ingen aning..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0