Imorgon.

Jag har märkt att jag ofta skriver något med apa när jag är arg. Förra rubriken exempelvis. Det är konstigt med tanke på att apor är mitt absoluta favoritdjur. Jag får fan se till att sluta med det där..

Som sagt, imorn fyller jag tjugo år. Galet!

Borde ju längta lite smått till imorn, som man gjorde när man var yngre. Det är ju inte som att fylla nitton exempelvis. Men icke.. Jag känner absolut ingenting. Ingen "gladkänsla" eller vad man ska kalla det. Ja, ni vet ju själva hur det är att fylla år så ni kan säkert föreställa er känslan. Ingen sådan överhuvudtaget! Smått trist.

Imorn blir det iallafall restaurang med päronen och systern på favoritrestaurangen La Vacca. Sedan Kings Head med människor.

Så ni mina vänner som läser bloggen. Kan som sagt inte få tag på någon utan telefon, men det vore otroligt trevligt om ni kom till KH imorn vid 8-9 tiden och firade dagen med mig!
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

Grattis! Känns lite sjukt att det var ett år sen vi satt och käkade där med dina föräldrar. Tiden går fort, ha en fin födelsedag min vän.

2009-09-04 @ 00:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0