Ge mig!!

Är så otroligt sugen på chokladpudding just nu. Eller något annat som är sött, men helst chokladpudding. Synd bara att jag käkade upp allt i förrgår. När man väl börjar går det helt enkelt inte att sluta. Ungefär som med allt annat som är gott. Att chokladpudding är sjukt underskattad bör tilläggas..

Imorn efter jobbet och innan skolan ska jag och Matilda besöka gymmet som föreningen har i detta område. Har bott här i ett halvår och har aldrig satt min fot där. Inte så konstigt kanske, med tanke på att det är så jävulskt tråkigt att röra på fläsket.. Men det kanske är roligare om man är två (eller tre om Erik är med)!

Kan ju även meddela att jag nu beställt min första kurslitteraturbok. Det skär i hjärtat att behöva slänga ut 400 kr på en bok ska sägas..
 


Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: det är ju en smaksak ,

tack <3

2009-09-14 @ 23:21:02
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0