Mornmorn.

Jag är verkligen inte van vid att gå upp vid den här tiden. Känner mig som en zombie och ser nog ut som en också. Men det är väl bara att börja vänja sig, mitt vikariat börjar i mitten av augusti och då blir det tidiga mornar varje morgon antar jag..

England åkte ut igår... Behöver jag säga mer?

(Frågan är varför Özil på något vis tilltalar mig..? Han ser ju ut som en fisk. Kan bero på det mörka håret och att han påminner lite smått om en väldigt vacker skådis. But still, en fesk.)

Hade väldigt mycket hellre tillbringat gårdagskvällen på båten med Sara och co. Kanske inte just båten, men man måste ju ta vara på tiden då hon befinner sig i göteborg. Tyvärr börjar jag om en kvart så det hade varit otroligt dumt att gå ut. Blir lite mys på balkongen med folk ikväll istället!
 


Kommentarer
Postat av: Ina

Mm, killarna har ju väldigt mycket snygga kläder, men då tänker jag mer på Acne, Filippa K, G-star, Ralph Lauren etc och de kostar ju lite mer :P

2010-06-29 @ 14:01:16
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0