Jag ger dig min morgon.

Det var trevligt i onsdags får jag säga. Vi var inte så många, men det var kul att träffa folk man inte träffat på evigheter och alla verkade trivas med sina liv. Gott!

Igår blev det en spontan-dag (och natt) hemma hos Andréa med Maria. Satt ute på altanen, lyssnade på musik, pratade om allt och inget och hade det mysigt. Och vi alla tre dog lite av tanken om en karl skulle komma in med nybakta scones på morgonen och spela gitarr och sjunga jag ger dig min morgon (helst naken)... 

Har nu i två dagar varit på ett tillfälligt jobb. Lite svårt att komma till ett nytt ställe, men det har gått bra och jag hoppas det ger resultat. På måndag är det även möte för ett annat, så jag håller tummarna!

Ikväll blir det trevligheter med Therese m.fl. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0