Okidoki.

Efter några människors uttalanden om att jag inte ska sluta skriva, så har jag bestämt mig för att inte göra det. Dessutom är det gött att skriva av sig ibland. Fungerar som någon sorts vardagsterapi.

Iallafall. Helgen bjöd på en del trevligheter.

I fredags blev det först några timmar på kings med after work och öl med ett gäng människor och sedan pustervik för att se The Isolation. Sjukt trevlig kväll och dom var skitduktiga.

Igår blev det lite shopping med lillasyster, käk hos mor och far och sedan åkte jag hem till Anna och hade trevligt med henne, Jennifer, Martina, Matilda och Therese. Under earth hour myste vi med levande ljus, goda saker och intressanta samtalsämnen. Hamnade på båten tillslut. Och ja, inga kommentarer....

Denna helgs konstateranden:
1) Båten har blivit ett nytt avenyställe, vilket är ungefär det sista vi behöver i göteborg. Ska man behöva röra sig ut till lindholmen för att kunna hänga och dansa på ett schysst ställe med bra musik och sköna människor? 2) Basister är ofta väldigt fina 3) Mitt ex är ett jävla panthuvud. Ringer till Anna för att be henne om ursäkt, men han kan fan inte be MIG om ursäkt, efter all jävla skit han gjorde och utsatte mig för. Ännu ett bevis på vilken liten och patetisk människa han är..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0