Hoppa Högst.

Såg den filmen igår på tv. Älskade den som liten och det irriterande mig något så jävulskt att jag inte visste vad den hette under flera år, och att ingen förstod vilken film jag menade när jag försökte förklara handlingen. Jag var nämligen jätte kär i ena pojken, Stig.

När jag väl såg den igen, typ åtta år senare, var jag ju väldigt mycket äldre än vad han var i filmen, men jag förstod verkligen varför jag var kär i honom, och det gör jag fortfarande.

För tänka sig, mörka ögon och brunt (lockigt) hår har hängt med sedan sexårsåldern. 

Märkligt att jag faller för samma saker nu, som då.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag var kär den andre, albin tror jag han hette`?

2010-05-10 @ 16:31:43
Postat av: Anonym

haha jag var kär i den andre killen, albin tror jag han hette?

2010-05-10 @ 16:45:38
Postat av: Anonym

oj trodde itne den första kom fram ^^

2010-05-10 @ 16:46:35
Postat av: Sandra Dermark

Svar Anonym: Ja han var söt han med, men inte lika söt som stickan :P

2010-05-10 @ 18:13:05
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: malin

åh! i LÖV that movie! jag och malin kollade på den skitofta förr :p typ i nian, haha.

2010-05-10 @ 22:44:50
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0