Tappat gaisten.

Gaisten? Vilket jävla ord....

Jag behöver en spark i röva, det är ett som är säkert. Står förtillfället still, på alla plan. Ingen ork/lust till någonting.

Känner bara för att parkera kroppen på golvet och lyssna på musik hela dagarna. Men det går ju inte.

Och att hjärtat mitt förvirrar mig något så jävulskt gör det inte bättre. Tur att jag råkar ha en vän som är precis på samma stadie som jag när det gäller den biten. Då kan vi vara patetiska tillsammans. 

Dagens to do; Gå till allum, skriva ut cvn, lämna cvn, fiska upp Sam i skogen för att sedan hämta basen, städa..

Händelserik dag. Verkligen.
 

Kommentarer
Postat av: malin

ja, jag såg det! grymt ju :D Ska bli sjukt kul att se dom.

Ja klart jag är på! jobbar dock tidigt dagen efter, men jag klarar mig nog ;)

2010-05-21 @ 15:52:28
URL: http://malutb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0