Hot love.

Spenderade större delen av gårdagen ute på balkongen med musik och en bra bok. Borde egentligen ha städat och annat viktigt, men kunde inte slita mig från boken (det är sant) och plötsligt var klockan sex. 

Passade på att skaffa mig en jävligt stökig bränna under tiden. Brun/röd bröstkorg, vit hals och något mellanting i fejset. Otroligt sexigt om jag får säga det själv...

Nu borde jag egentligen vara klar att åka till dagens föreläsning, men jag har en GETING i mitt badrum. Och jag är sjukligt rädd för getingar. Vågar inte gå in i badrummet och absolut inte döda den, trots att jag har en såndär sak man grillar dom med.

Den måste alltså ha varit inne hos mig hela natten..? Fan i helvete.

Men det här är ju galet. Måste skärpa mig.

Nu jävlar ska den dö...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0