Tröttmössa.

Att ofrivilligt dygna känns inte helt okej. Förstår inte varför jag inte kunde somna imorse? Var det mitt fortfarande smått berusade tillstånd? Att hjärnan gick i högvarv? Promenaden hem från poseidon klockan fem på natten? Jag vet inte. Somnade tio i morse. Otroligt dumt eftersom jag skulle göra både det ena och det andra idag..

Vad som började som en after work med flickorna slutade som en helkväll. Kings head/publik/kings head/skål/nått ställe på avenyn och slutligen hamnade jag och Fredrik högst upp på en trappa vid poseidon och tittade ut över staden, kedjerökte och snackade skit.

Otroligt trevlig kväll.

Jag som skulle bocka av fem saker på min to to-list idag. Crap..
  


Kommentarer
Postat av: Matilda

Meh... Varför missar jag alltid sånt här?

2010-05-07 @ 16:24:36
URL: http://folkolsfaglarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0