Hej.

Nyss hemkommen efter en middag med familjen på La Vacca. Hon fyller år imorn förstår ni! Skittrevligt var det. Och gott. Har redan fått min present (den bästa ska sägas, jävligt tacksam), men fick ytterligare en. Man tackar!

Innan middagen och efter jobbet vandrade jag omkring i staden. Fick köpt en matta, en otroligt fin kofta på pop boutique, en halsduk och ett par kängor. Det tog lite emot att köpa kängorna faktiskt, eftersom det inte var second hand. Får se om jag behåller dom. Men något måste jag ju använda åhlens-presentkortet till.

Lite smått irriterande att lampan från pb inte fanns måste jag säga. Jag som kollat på den i evigheter men inte köpt den, och nu när jag äntligen tänkte göra det så fanns den inte. Skit..

Nåja. Såärä.

Hemmakväll ikväll med te och fransk film. Slut efter arbetsveckan och imorn blir det fest!

Godkväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0