Start me up.

Tillbaks på jobbet efter fyra dagar ledigt. Måste säga att det var riktigt skönt. Var egentligen meningen, enligt min sommarplanering att jag skulle till Emmaboda. Men det sket sig, som det mästa på detta otroligt lyckade sommarlov. Synd bara att inte vädret var på topp, så hade jag iallafall kunnat uttnyttja dessa dagar i solen. Dom här dagarna har bestått av Sam, iprincip. Har också varit med Malut, vilket var sjukt längesen. Så det var trevlig. Jag och Sam har bla. passat Nadine och myst i Emelias lägenhet.
 
Fan vad jag vill flytta hemifrån. Snart! Jag längtar verkligen. Jag har längtat efter det sen jag var 14. Jag vill inte flytta för att jag inte trivs hemma. Utan för att få känna att det verkligen är mitt, mitt, mitt. För att jag kan möblera hur jag vill, ha vad jag vill i lägenheten, köpa vilken mat jag vill, och allt annat. Jag känner verkligen när jag och Sam lånar Emelias lägenhet, hur skönt det är. Sen finns det ju givetvis nackdelar. Räkningar, städning och annat skit. Men det stör mig inte det minsta. Jag kommer leva så jävla bra och billigt. Kommer vara sjukt ekonomisk och inte slösa på varken el, vatten eller värme. Förut ville jag verkligen bo mitt inne istan. Drömmen är ju absolut Haga. Men nu tycker jag inte det är så jävla viktigt. Skulle lätt kunna tänka mig att bo lite utanför stan, så länge jag kan ta vagnen in till stan på några minuter. Vill flytta hemifrån NU!



Ska tillbringa de kommande arbetspassen med att hitta en tatuering jag vill ha. Ska nämligen göra en till hösten. Har vart inne på att ha "Don´t look back in anger" i skrivstil någon stans. Bra låt och samtidigt ett visdoms ord. Men jag vet inte riktigt. Är också inne på att ha nått med kärlek att göra. "kärlek övervinner allt" på latin, med en ängel eller något. Ett snyggt "S" kanske någonstans? Så jävla svårt att bestämma sig.
 
Har förövrigt inhandlat en stones biljett förra veckan. 870 kr, ståplats, YES! Ska bli så jävla kul, och det är endast 4 dagar kvar. Wehooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0