Meningslöst paket.

Förra veckan beställde jag nått billigt paket från Yves Rocher(?). Men det var först efteråt jag tänkte på att det kostade pengar. Inte mycket, 50 kr, men vad fan skulle jag göra med det paketet?

Idag var jag iallfall och hämtade det. I kartongen låg följande:

Nån sminkborttagning för ögon - Kan vara käkt att ha, har dock inga bomullgrejer..
En mascara - Har precis köpt en ny och denna var i klass med dom gamla rosagröna mascarorna som idag kostar runt 20 spänn.
En concealer - inte ens min färg, och har precis köpt världens bästa puder..
En antiålderskräm - Ännu är inte min tid kommen och när den väl gör det har produkten gått ut.

Och nu måste jag då lära mig betala räkningar pga detta vilket jag hade hoppats kunna vänta, åtminstonde ett par månader.

FOOK..




Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Ibland råkar man beställa saker man egentligen inte behöver..

2007-10-10 @ 20:34:31
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0