30/8-08

Idag fyller min syster 14 år. Det här med sjungandet på morgonen blir bara värre år efter år kan jag tala om. Vi liksom slutar mitt i låten och innan dess är det lite "lalala" osv.. Men det spelar ju inte så stor roll eftersom hon fullständigt skiter i sången, utan vill ha sina paket. Min present får hon på måndag. Hon ska få en sån där Friis & Company väska. Hon vill ha en sådan för att den har en krona på spännet, eller nått. Dyr är den också. Men upptäckte till min förtjusning att det är 20 % rabatt på Kårlins i idrottsrabatten som börjar gälla den 1/9. Well, hon kommer fullkomligt älska mig efter att hon fått den, det är en sak som är säker.

Skrev ett litet inlägg om henne för 1 årsedan. Det kan du läsa här.

Igår hämtade jag kakfatet och sockerskålen. Och visst var dom adorabla! Ni får se bilder när kakfatet är uppmonterat om ca 2 veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0