Ansträngande dag.

Inte direkt... Har inte gjort ett skit på hela dagen. Tittat på tv, film, ätit.. sovit ännu mer..? Kan inte fatta hur, eftersom jag vaknade sent. Har rotat igenom alla flyttlådor jag har packat också. För att hitta presenkortet jag fått av morfar på Europamöbler. Vi ska dit på fredag och jag var dum nog att packa ner det någon gång.

Hittat två söta saker på asos hemsida.
 




Inte riktigt min stil, men dom är söta! Klart som fan att mössan i svartvitt tog slut alldeles nyligen. När jag väl tänkt beställa den! Nu finns den bara i någon annan färg. Inte lika fin..

Hade tänkt fortsätta kvällen med att kolla igenom lite hemsidor. Någon som har något bra tips på en klädhemsida med fina grejer?
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nä jag vet. haha. Jag brukar titta lite på ellos. dom kan ha en del fina saker där. laredoute har också en del grejer. det är svårt det där asså.

2008-09-11 @ 10:54:28
Postat av: Sandra

Svar Linnea: Ja, dom sidorna har jag redan granskat igenom, men dom får ju alltid nytt! Får hålla utkik helt enkelt!

2008-09-11 @ 12:26:53
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sigrid

hatten var ju för underbar!

2008-09-16 @ 10:01:02
URL: http://www.sigrids.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0