Tsool på lördag.

Soundtrack Of Our Lives kommer till Liseberg på lördag! Hade helt glömt av det, men Malut påminde mig. Jag vill dit, givetvis. Har sett dom en gång tidigare. På min sextonårsdag. Riktigt bra var det. Och det blev ju inte sämre över att man träffade Ebbot och en annan i bandet efter spelningen. Fast nu känns det ju lite småmesigt kan jag säga, när Sam både träffat, supit och blivit hemkörd till mig av Ebbot. Han hjälper ju Oholics. Jaja, det var stort då iallafall.

Någon som ska dit kanske?

Fick ett trevligt samtal för en stund sen. Ska eventuellt börja jobba på Åhlens i stan! Wehoo! Ska på intervju nästa vecka. Är lite smårädd att jag ska fucka den dock, vilket vore rätt så typiskt mig när det gäller sådana saker. Well. Hur det går återstår att se. 

Jag får lite smått öronorgasm av Waiting For The Repture. Faktiskt. Kan inte sluta lyssna på den, och vid samma bit på låten ryser jag, varje gång. LOVE IT!  
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade nog tänkt att gå! dock är det dåligt med folk som är på så får se helt enkelt.



Visst är den? älskar noels röst, sjukt bra!

2008-09-29 @ 19:31:48
URL: http://isisohisis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0