What.

Jag blev helt sjukt sugen på att gå ut nu. Dansa och dricka öl. Folket är ju ute, och jag vill med vara det. Men jag orkar inte duscha och göra mig i ordning. Även fast jag vill. Och jag får ju besök i morgon halv sju av två söta saker, och det lär ju inte bli mycket sömn när dom kommer hit och härjar.

Att sitta och dricka te med honung i, för en gång skull, det är inte heller så tokigt.

Kom precis på att jag glömde min äggtoddy på allum. Ja, jag fick den och lite påskgodis av chefen på restaurangen. Blev otroligt förvånad måste jag säga. Blev rörd rent ut sagt. Godiset är uppätet, men toddyn glömde jag. Det kanske luktar apa i morgon när förste man kommer? Sorry..

Har nog aldrig smakat sånt. Vet inte ens vad det är. Ägg och någonting mer.. Det ser ju sjukt läskigt ut. Fan, varför glömde jag den? Jag hade ju faktiskt velat prova en klunk. Är det ens gott? 
 
Nåja. Nu ska det pysslas lite. Får väll se till att ta bort lite golv på balkongen också. Sa ju till mor min att jag börjat ta bort det gamla skitna plankgolvet och börjat städa den lite smått, vilket jag absolut inte har. Och det lär hon ju få syn på imorgon om jag inte gör något åt det nu ikväll. Men det kommer ju inte bli av. Det känner jag på mig..

Godkväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0