Glass i stora lass.

Nyss hemkommen efter en kväll på Seljden. Men först var det en snabbis på Publik. Himla trevligt ställe det där. Det blev iallafall musikquiz även denna veckan. Med Julia, Malin och Maria denna gång. Det gick helt okej faktiskt! Huvudet är med som det ska så att säga. Lite smått konstigt att jag verkligen kände det på mig att han skulle säga "The Who" när han börjat frågan "Vad heter dom två som fortfarande lever i bandet....". Och det gjorde mig ju inget med tanke på att jag kunde svaret.

Det hade varit sjukt kul att göra ett quiz. På min framtida pub ska det absolut vara quizkvällar. Kluriga frågor. Som den idag; Låten "I Got You" spelades med James Brown, som alla i princip trodde hette "I Feel Good". Även vi. En kluring alltså. Ja, frågor som "Vilket band har gjort den berömda låten Staten och Kapitalet?". Ett givet svar för många, men icke. Kan ni den?

Nu sitter jag och äter glass och tittar på någon skitfilm på tv. Hajen 3 gick förut såg jag. Kommer och tänka på när jag var runt fyra år gammal och några gamla grannar satte på Hajen hemma hos dom. Var ju självklart livrädd och gömde mig bakom deras soffa... Jävla sketongar.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,okej =)

2009-08-04 @ 23:22:24
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: PG

vare inte blå tåget som gjorde nåt form av orginal,fast den hade inte det namnet, och sen gjorde ebba grön den till just "staten och kapitalet"?

2009-08-05 @ 00:12:30
Postat av: Pia ♥

Tack för att du röstade på mig i Josses outfit tävling :D

2009-08-05 @ 09:49:49
URL: http://piakristina.blogg.se/
Postat av: malin

pg har rätt!

2009-08-05 @ 10:09:32
URL: http://malutb.blogg.se/
Postat av: Sandra Dermark

Svar PG: Jao, men jag tror allt du minns det från mitt tidigare inlägg då jag skrev om det :P



Svar Malin: Yes!

2009-08-05 @ 11:02:13
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0