Det känns som söndag.

Det blev en helkväll/natt.. Först öl och en otroligt trevlig stund på kings med några kursvänner. Sedan ytterligare öl på Pustervik och när klockan började bli mycket slutade det med, efter mycket om och men, att vi åkte hem till mig för lite Sierra-efterfest. Jag själv var ganska nöjd med mitt alkoholintag under kvällen, dvs fem öl, men resten av sällskapet drack sig goda på den (tre fjärdedelar av flaskan, rena undret att inget kalvade ner min toalett). Imorse la vi oss till sängs för några timmars sked i min 140 bädd, Therese, Niklas, Stefan, Björn och Jag. Trångt så inåthelvete, med mysigt.

Jobbar på allum. Det tog emot att åka hit förut kan jag säga. Ser ut som ett jävla vrak. Känner mig som ett sådant också..

Har märkt att jag blir helt otroligt jävla trevlig mot kunderna när jag inte suttit här på länge, och det är ju alltid positivt.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0