Heelo.

Ibland funderar jag på om folk kanske tror att jag inte vet att "hello" stavas just "hello", med tanke på att jag alltid skriver det som i rubriken. Men det gör jag.  

I torsdags var jag och några vänner på Svanen, riktiga Svanen, och inte en firma-förfest som förra veckan. Det var en stor skillnad kan jag tala om. Grymt mycket folk och de flesta under tjugotre. Och det märktes. Men det var trevligt. Vi dansade, drack öl och pratade.

Lite smålustigt att en tjej hade precis likadana kläder på sig som jag. Dessutom hade hon den frisyren jag vill ha.

Imån är det ju Oasis, så igår tänkte jag trycka en t-shirt på ett ställe vid auktionskompaniet ungefär, som jag tänkte ha på mig imån. Med en av mina favoritbilder. Väl där försöker jag förklara för gubben att jag vill ha bilden precis som den är, men lite större. Och bilden är näst intill kvadratisk. Men han envisades med att lägga bilden ner, som på ett liggande A4, vilket gjorde att bilden blev utdragen, bredare! Jag vet inte hur många gånger jag försökte förklara för honom hur jag ville ha bilden, men han lyssnade inte. Till slut gav jag upp, och tryckte en t-shirt där Liam ser ut som en kortis med pös-kläder. Ser inte klokt ut.



Nåja. Idag ska det städas utav bara fan här. Vi har inte diskat på en vecka och inte damsugit på en månad. Och vi ska ha förfest här imån innan Oasis, och jag vill att folk ska våga sig hit igen.

Till er som ska på Oasis imån, ni är givetvis välkomna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0