Gårdagen.

Igår var jag och syster på nya Harry Potter. Den var väll helt okej tycker jag. Lite för lång och det hände inte speciellt mycket dock. Mer än att Dumbledore dör. Typ. Och en hel del hångel och fylla (om nu honungsöl innehåller alkohol?). Den var ju inte alls som de andra filmerna, som jag i och för sig inte minns särskilt väl. Väldigt annorlunda på många vis. Men helt okej som sagt.

Efter filmen rullade jag vidare hem till Andrea där även några till befann sig. Vi käkade Andreas hemmagjorda tacopizza som var underbart god. Den kvinnan kan köket ska ni veta! Vi drack även lite vin, lyssnade på bra musik och spelade pingis på det halvdana borde hennes familj har. Blev alltså påmind om hur jävla värdelös jag är på det. Har inte spelat sedan tidig grundskola, och det var ju inte särskilt konstigt att jag inte gick vidare till pingisturneringarna. Om man säger så...

Ikväll ska Jenny firas! Ska bli himla trevligt.
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för kommentaren! Synd att harry potter inte var mer än okej, ska se den nästa vecka. Trevlig helg /Helena

2009-07-18 @ 11:58:40
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0