Jennys födelsedagsfirande.

Fick nyss ett samtal från okänt nummer. Det var en från tradera, som jag vann en auktion av härom veckan. Hon ringde och bad om ursäkt för att den vinröda koftan inte hade kommit ännu. Bara det att ringa och be om ursäkt var himla gulligt gjort tycker jag. Jag har inte tänkt på tröjan särskilt mycket och inte tänkt på att det va ett tagsedan jag betalade in nu, så mig gör det ju absolut ingenting att den är sen. Hon var iallafall jätte trevlig och vi småpratade lite. Älskar vänliga människor.

Nåja.

Igår firades Jenny som sagt. Vi var en massa människor hemma i hennes jätte trevliga hus. Vi satt och mös(?) ute på verandan med filtar och kuddar och drack öl och pratade. Jätte trevligt! Jag och Andrea tog en tidigare buss in till stan och mötte upp Sara, Filimon, Emelie och en massa andra. Vi satte oss på Que Pasa och hade det trevligt. Fick mig lite av en chock av att se att det var två toaletter i ena badrummet. Kvinnligt måste jag säga. Kändes lite smålustigt att uträtta sitt behov med Andrea kissandes bredvid, faktiskt.. Planen var att gå till Nef, men det sket sig. Även planen att möta upp folket som var hemma hos Jenny inne i stan. På något vis blev inte det av, men förhoppningvis hade dom en strålande kväll. Jag drog mig iallfall hemåt vid två-tiden och slocknade ganska så direkt. Gott!
 
Kanske kommer lite bilder senare.
 

Kommentarer
Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-07-18 @ 20:44:01
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0