Bredarslad.

Haha ja, det kan man verkligen säga. Eller bredhöftad kanske.

Fick hem ett par grymt snygga jeansshorts från tradera idag. Levis 501. Rätt färg och allt! Var lite smått rädd att dom skulle vara förstora. Jag menar, vanligtvis har jag inte W30. Inte för att jag har provat ett par Levis på sjukt länge, men på andra jeans har jag det inte.

Men nejnej, dom satt som korvskinn kan jag tala om! Nästan så att jag borde ta en bild för att visa hur grotesk jag ser ut.

Nåja, man är inte som man en gång var. Tur är väll det att jag förlikat mig med min bakdel.

Måste iallfall sälja vidare dom nu. Någon som är intressrad här kanske? Bild kan visas givetvis.
 

Kommentarer
Postat av: therése

vad typiskt! jag är på jakt efter ett par, vad köpte du dem för? jag vill komma hem och hälsa på dig snart med, se din fina lägenhet.

2009-06-13 @ 00:16:01
URL: http://terrores.blogg.se/
Postat av: PG

jamen släng upp en bild då?

2009-06-13 @ 18:25:03
Postat av: Sandra

Svar PG: Haha nja, jag hoppar nog det :) Läget med dig då? Det var ett jävla bra tagsedan man såg dig. Såg att du gick vidare till slutaudition. Grattis!

2009-06-13 @ 22:06:08
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0