Håhåjaja.

Nyss hemkommen rund om bollen, till min lilla lya. Varit och firat Malut som fyllde tjugo år häromdagen. Kvällen började bra, med god mat, öl (mina köpta behövdes inte användas, lyxigt nog) och tjöt. Efter det bar det av in till stan för att fortsätta kvällen. Men det gick smått utför då större delen av sällskapet inte var tjugo. Vart hamnade vi? Jo, på Berså, bärså eller vad fan det nu heter.....?!?! JA, så otroligt jävla mycket skämskudde på det. Har varit där och käkat julmat en gång, var inge vidare vad jag kan minnas. Men nu kan jag iallafall tala om för er att jag ALDRIG mer sätter min fot där. Vilket jävla ställe! Bara en massa nötter med en halvburk vax i håret. Skärpning för i helvete pojkar. Men det roligaste under kvällen var ändå nissarna som satt vid ett bord bakom oss, då vi smått försökte skaka våra stjärtar till dunket (fruktansvärt) som spelades. "Ursäkta mig, men kan ni ta det lite lugnt, vi har faktiskt champagne här...". HAHAHAA, jag dör. För i helvete din lilla bakåtslickade apjävel, om du nu har champagne, vad FAN gör du på DETTA jävla stället din lille fjant!? Hade hans feta arsle suttit kvar när vi kom in igen hade jag faktistk lagt pengar, trotts plånbokens tomhet, på en öl för att hälla över hans fula tryne. Människa!

En del människor alltså. När ska folk börja förstå sitt eget bästa..?

Nåja. Det blev en rätt tidig kväll. Men det var trevligt. Hade nästan önskat att det skulle blivit lite mer fight än vad det var. Tycker sånt är så otroligt kul måste jag säga. Speciellt när det gäller nötter som honom.

Nu ska det tittas på film. Slocknar förmodligen innan jag satt på filmen, men är rätt sugen på att se Flyga Drake. Men den är kanske lite för djup för att se i mitt tillstånd.

Well, cheers.
 

Kommentarer
Postat av: Samuel

vilka aggretioner du besitter lilla Sandra!

2009-05-16 @ 11:39:27
URL: http://gohappyfeellucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0