Imorgon far vi.

Att packa en väska som inte får väga mer än tio kilo är jävligt besvärligt för någon som lider av extrem beslutsångest. Som jag. Jag vet ju att hälften av det jag tar med mig förmodligen kommer ligga orörda kvar i väskan, men samtidigt måste jag ha valmöjligheter. Vad ska man välja? Jag avskyr att komma på i efterhand att jag glömt något. Självklart tar man ju på sig så mycket det går om man misstänker att väskan kommer väga för mycket. Men samtidigt hoppas jag ju på att hitta något nytt i London då utbudet i Göteborg är lika värdelöst som Actimel-reklamerna.. Egentligen skulle jag inte behöva ta med mig något alls. Underkläder är givetvis en fördel, men i kläd och skoväg har jag och Sara relativt lika smak. Usch, stökigt det här.

Ikväll blir det eventuellt grillpartaj hos Jennifer. Men jag funderar lite smått på att åka hem till päronen och äta istället. Och sen åka hem till Sara där natten ska tillbringas. Hennes far är gullig och kör oss till flygplatsen imorn bitti.

(I övrigt är jag så fruktansvärt arg och besviken på en person. Ena stunden är jag så jävla förbannad, andra stunden har jag gråten i halsen. En del människor ska man fan inte lita på. Inte ett jävla dugg. Men den personen ska inte få förstöra den här trippen. Jag ska ha så jävla roligt).

Cheers folks. 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Mysigt :)

2009-05-26 @ 18:46:51
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0