God dag?

Vaknade från en skitdröm när klockan ringde imorse på tok för tidigt (jobbar på allum idag). Drömde att jag fick underkänt på hemtentan.. Och att folk som är fyra år yngre än jag, som gick i min grundskola(?), fick G. Gissa om jag var förbannad. Drömde även att jag gosade med en kille från kursen. Inte den pojk de flesta tror, utan en som jag aldrig ens pratat med..? Hjärnan är bra lustig alltså.

Strax efter att jag gått upp fick jag ett fantastiskt MMS av Sofia. Någon brilliant människa har gjort det jag senast IGÅR tänkte på "Någon dag, nu jävlar", när jag åkte förbi en hållplats. Nämligen KLUDDAT på den där äckliga Calvin Klein bilden. Kom på mig själv med ett leende upp till ögonen. Det gjorde helt klart min morgon..

Fram tills jag kom hit.. Är måttligt trött på detta ställe. Inte på arbetet i sig, men jag är så jävla trött på att chefen lovar en sak men gör en annan. Första prioritet? Fuck no... Fy fan vad upprörd jag blir.

Well, dom har bytt ut lite av skitmusiken i högtalarna nu hör jag. Coldplay och Depeche Mode spelas numera bland annat. Gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0