God afton.

Min morfar kom hit i förmiddags för att lämna ramarna jag fått av honom. Samtidigt passade han på att lämna mig ett tidningsurklipp om svininfluensan... Min mor har tjatat om att jag ska ta den sprutan i evigheter, men nu har jag lovat morfar så jag får väl se till att ta den där jävla sprutan någon dag. Med tanke på astman drabbas jag ju lättare verkar det som. Men jag orkar inte... l a t.

Nu borde jag läsa till tentan på torsdag. Men det gör jag inte.. Har för mycket annat som tar plats i huvudet mitt.

Att man kan inte äta kakan och ha den kvar, eller lära en gammal hund sitta. Det är ungefär det.. Jobbigt jobbigt. Well, ska bli skönt att ta det där snacket imorn iallafall..

Nu är det nanadags. 
   

Kommentarer
Postat av: Kristin

Sv; Härligt att ha någon på min sida! :)

2009-11-04 @ 11:53:05
URL: http://liddie.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag bestämde mig så sent som idag för att ta den jäkla sprutan! Så ringde vi vårdcentralen för att kolla om man kunde få komma och ta den (Jag har ju också astma) men det var tydligen slut och de sa att vi måste vänta eftersom jag är såpass ung och har astma. det var med andra ord inte prio på oss :( jag måste vänta till vecka 49. då KANSKE jag får ta.

2009-11-04 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0