Morsning.

Vilket jävla ord. "Morsning", "morsning korsning".. Har lite smått för mig att folk sa så förr..

Nåja. Hade tänkt åka till järntorget idag innan skolan, gå in på Myrornas och Emmaus och leta efter lite saker. Gardiner, jacka osv. Men det skiter ju säg. Måste seriöst ta tag i morgonrutinerna. 

Har lite beslutångest angående en jacka på tradera faktiskt. En snygg sådan, precis en sån jag är ute efter. Men jag tror att den kommer vara lite stor för mig, om det är en jacka som ska sitta ovanpå en stridsmundering. Men den är varm. Tror jag kör på den ändå. Om den inte kommer kosta skjortan vill säga..

Min parkas går ju inte så jävla bra har jag sett. Hoppas innerligt att folk slåss i slutet istället, som det brukar vara. Vill ju inte gå 150 kr back på den..
 


Kommentarer
Postat av: Jen

Tack så mycket! Nja sådär.. Hur mycket brukar saker kosta 2nd hand?

2009-11-19 @ 17:12:35
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0