Apballe.

Jag tappade min mobil utanför vagnen påväg till föreläsningen idag. Dörrjävlarna gick ju givetvis inte att öppna heller, trots mitt desperata försök. Så där står jag längst bak på vagnen, åker iväg och ser mobilen som ligger utspridd i en pöl, bli allt mindre och mindre... Så det var bara att hoppa av på nästa hållplats och kubba tillbaka. Då har telefonen inte bara blivit vattenskadad utan överkörd också.

WHYYYYY???

Varför idag? Imorn är det min dag och jag vet inte hur jag ska få tag på folket och hur ska folk få tag på mig?

Ooooorkar inte. Och nästan nytt abonemang har jag också, så jag kan ju inte byta in telefonen och få en ny.

Fooook.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0