Schleten.

Gud ja..

Var med på en musikvideoinspelning igår. Spelade ena karaktären. Finns mycket att säga men är rädd för att säga för mycket (rädd att folk jag inte vill ska hitta hit, ska göra det), så jag låter bli. Men det var kul iallafall, bortsett från.. ja ni kommer förmodligen förstå själva om ni ser den.

Höjdpunkten var att få träffa Patric Ullaeus och vara i hans studio, helt klart. Ni borde definitivt gå in här och kolla in hans och hans kompanjons konst. En sådan tavla på väggen hade inte varit fel!

På kvällen drog jag Matilda och Therese till trucken och sedan rio rio. Blev ingen helkväll/natt för min del då jag var sjukt trött, men det var en trevlig kväll iallafall. 
 
Idag tror jag röva kommer vara parkerad i soffan framför film. Inte ofta det blir heldagar hemma numera, får passa på. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul!! Vems för musikvideo?

2010-08-29 @ 17:07:10
Postat av: Sandra

Svar Anonym: Ja det var kul. Vill se videon först innan jag (kanske) talar om det för folk, haha.

2010-08-29 @ 20:18:33
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar Anonym: Ja det var kul. Vill se videon först innan jag (kanske) talar om det för folk, haha.

2010-08-29 @ 20:18:44
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0