Första arbetsveckan avklarad.

Har känt mig lite smått överflödig den här veckan då jag "gått bredvid" ordinarie personal, men nästa vecka börjar vikariatet på riktigt. Gott! Tycker det är väldigt kul och intressant iallafall, kan absolut tänka mig att arbeta med det här i framtiden.

Nackdelen med att börja tidigt är att jag blir så jävulskt trött när jag kommer hem. Jag somnar om jag inte håller igång på något vis och kan sen inte somna i tid på kvällen. Och så fortsätter det så...

Nåja. Nu sitter jag på allum och är helt slut i huvudet. Var tänkt öl med Mattias senare, men blir film och nanadags tidigt för min del skulle jag tro. En arbetsdag på elva timmar tär lite smått på en.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0