Höst.

Sitter och kollar flyg. Om hösten blir som jag vill så ska jag hälsa på Anna i Berlin och Sara i london när primal scream spelar.

(Om jag får mina pengar från det stora arslet vill säga? Ja, jag har ju fortfarande inte fått ett enda jävla öre från nissen, trots att han numera tjänar pengar. Så jävulskt tröttsamt! Trodde han ville slippa ha kontakt lika mycket som jag vill..?)

Är sjukt sugen på att resa. Gärna med fint sällskap. Har knappt lämnat gbg den här sommaren! Sen har jag knappt varit ute på ballen, parkat med vänner och öl och annat trevligt som man gör på sommaren. Har ju inte badat i år (heller) för guds skull! Måste vara sämsta sommarmänniskan någonsin...

Men det gör mig inte så mycket, med tanke på att det numera är typ HÖST och hösten är den absolut mysigaste årstiden på året. Tända ljus, te i massor, fina färger, halsdukar och mössor, rosiga kinder och doft av blöta löv. Mhm.
 

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

underbart med resor :D

Svar på din kommentar igår: varför skulle man inte vilja tjäna pengar? då kan man göra det mesta man blir lycklig av hur ofta som helst och man blir inte lika begränsad :D det är jätte viktigt för mig!

God natt & sov så gott!

2010-08-31 @ 23:27:02
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Hänrik

Vad har du gjort i sommar egentligen? Haha.



När funderar du på att hälsa på Sara förresten? Är också lite sugen! :)

2010-09-01 @ 17:22:36
Postat av: Sandra

Svar Hänkä: Det undrar jag också, haha. Skyller på jobb osv :P



I slutet på november, häng på!! :D

2010-09-01 @ 21:37:45
URL: http://unoconcet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0