Alla hjärtans dag.

En dag som får alla par att vara extra gulliga mot varandra. En dag som får alla singlar att känna sig ännu mer ensamma.

.. eller?

Kan inte minnas att jag haft en bra alla hjärtans dag, någonsin, trots att jag var upptagen under fyra stycken.. Jo min kväll med Malin och Jons fest, det var bra.

Min gårdag var iallafall otroligt trevlig, utan någon karl vid min sida. Den tillbringades med syster på Triumf Glass och Allum och sedan med mig själv framför Apocalypse Now och god mat i soffan min. Mysigt.

Well. Nu blir det middag hos Andrea. GOTT!
 

Kommentarer
Postat av: Stefán

Gör som så att du anordnar en singelfest/middag på alla hjärtans dag istället. Regler: alla som är bjudna måste vara singlar och ta med sig en singelkompis av motsatt kön. På så sätt kommer det vara lika många tjejer som killar, plus att alla är singlar.

2010-02-17 @ 18:53:12
URL: http://filmintresse.blogg.se/
Postat av: Stefán

Om jag ska vara ärlig är idén inte min...läste den i en bok nån gång. Jodå projektet går framåt, ska förhoppningsvis slänga ihop en teaser nästa vecka. Hur går plugget, tentor snart va? Gjorde man rätt eller fel i att inte gå vidare?

2010-02-19 @ 00:41:25
URL: http://filmintresse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0