Komplimanger.

Som yngre fick jag ofta höra att jag aldrig gav komplimanger, vilket nog stämmer eftersom jag var så otroligt osäker själv och var extremt avundsjuk av mig.

Idag är jag kanske inte heller den person som ger komplimanger hit och dit om allting, men en sak är säker; När jag väl gör det, då menar jag det verkligen.

Men det är absolut något jag (och folk överlag) borde bli bättre på. Att säga fina saker till andra. För det uppskattas, och det tror jag de flesta håller med om.

Jag menar, vem blir inte glad när någon säger något fint/bra om en? Oavsett om det handlar om en lugg eller att man är duktig på något, osv..

Och att ge komplimanger till folk man inte känner är definitivt något man borde göra oftare.. 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej då, här kommer en: Det var verkligen roligt att prata de två gånger vi sprang på varandra i somras. Du är rolig att prata med. Och snygg. Ha.

2010-09-30 @ 20:21:29
URL: http://stenarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0