Födelsedagen.

Först var det förfest hos mig med fina vänner och några timmare senare hamnade större delen av sällskapet på rio rio, där fler vänner befann sig, för massvis av dans och mer öl.

Att alkoholhalten i kroppen min var över det vanliga för en utgångskväll, var ganska uppenbart. Därav diverse fyllesms (kunde inte ens skriva fyllesmset rätt, jisses), ett konstant hästleende och jag som annars är fysisk (tar på folk när jag pratar med dom) måste ha gjort folk livrädda..

Nåja. Jag hade verkligen en sjukt trevlig kväll och jag hoppas att alla andra hade minst lika trevligt!

Och presenterna jag fick. Massa vin, grymt snygga glasunderlägg, presentkort på weekday, en skål med filidutter (intern kursgrej) och "dom kallades mods"-boken. Så otroligt glad över det jag fick!

TACK alla ni som gjorde min födelsedag fulländad!



Kan tänka mig att jag såg lite ut såhär igår...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0