Hejdå Sandra?

Pratade med Sara igår kväll.

Och nu är det iprincip bestämt; i januari åker jag med henne tillbaka till london (efter hennes visit här i gbg) och bor med henne i en månad. Trivs jag och om jag hittar jobb, så stannar jag nog längre.

Jag vet. Det har varit på tal i två år nu. Men som jag tidigare har sagt, jag ångrar inte ett dugg att det inte har blivit av tidigare eftersom jag har lärt känna många fina människor och haft två jävligt bra år.

Men nu känns det som att det är dags.

Så.. Får jag inte månadsvikariatet till juli nästa år eller om jag inte skulle råka vara nykär eller något att trevligt som gör att jag inte vill åka just då, så kommer jag flötta.
 
Någon som behöver lägenhet på obestämd tid från januari nästa år?
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

JAAG!!!!1 vet inte om jag har råd dock, men jaa!!! annars kan ju jag och tess dela eller nåt.

pussss!

2010-09-16 @ 16:27:15
Postat av: Sandra

Svar Matilda: Det har jag faktiskt haft i tanken. Att du och tess kunde bo där. Litar ju på er, tror inte ni skulle ställa till med bus och förstöra saker (like sam), så flyttar jag så får ni gärna bo där!

2010-09-16 @ 17:03:20
URL: http://unoconcet.blogg.se/
Postat av: Matilda

Oohh! hurra!

jag ska ta hand om din lägenhet som om det vore mitt barn!

2010-09-16 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0