Disgusting.

Skönt. Sista dagen jag jobbar för den här veckan. Ledig i 4 dagar sen. YES!

Har kommit fram till att det fakiskt kanske inte är värt att köpa biljett till way out west. Vore ju självklart jätte kul, och ångrar så inihelvete att jag inte var snabbare med att beställa biljett. Men jag har snokat runt lite på blocket och tradera, och man får seriöst inte en biljett för under 1500 kr. Det är verkligen inte värt det. Jag hade ju gått på fler band om jag haft biljett, men dom jag tänkte köpa biljett för var Primal Scream. Och 1500 kr till nått då det bara är ett band jag verkligen vill se, känns en aning onödigt.
 
+ att jag tror visst jag är rikare än vad jag egentligen är, haha. Har en massa framtidsplaner för de närmsta månaderna. Skall köpa en laptop, lägga till en del till en system kamera, london i höst, Kiel med Samuel och kanske en restresa. Det vill säga, jag har nog faktiskt inte råd med  w o w om jag tänker fullfölja de andra planerna. Restresa kan jag nog stryka föresten. Kan bara åka mellan den 18 och 22 aug. Måste vara tillbaka den 30 aug och måste vara hundvakt den 17. Och hittar inga billiga restresor nånstans..


Fick förövrigt veta en helsjuk grej igår. Som många av mina vänner vet, så har en italienare kommit och pratat med mig under större delen då jag jobbat här. Det vill säga mer än ett år. I början var jag jätte trevlig(är ju trottsallt tvungen), men efter några gånger då han pratat med mig i en halvtimma varje gång om allt från igelkottar till fotboll, så blev det ganska tröttsamt. Han är också känd i hela partille i och med att han går och pratar med allt och alla överallt. Iallfall, igår berättade min vän för mig att han suttit inne för pedofili! HELSJUKT! Jag misstänkte ganska så snart då jag pratat med honom några gånger att han var lite halvskum. Inte varje dag en 40+are frågar om mobil och hemnr, om man vill hänga med och fota osv, thank god. Jag trodde bara han mådde dåligt, var en ensamvarg och ville skaffa vänner. Men icke. Klart det kan ju bara vara ett ryckte, men min kompis har hört det från flera. Och en gång när hon satt på bussen så skulle han stiga på, och så skrek en kvinna i bussen nått liknande "Nej förihelvete släpp inte på den där jäveln" osv. Det visade sig att hennes systers barn hade blivit antastad av honom. Fy fan, lås in jäveln..


Kommentarer
Postat av: therese

det var som jag antog, han var inte bara "konstig".
se till att håll dig långt ifrån honom, och åk inte med till hans sommarställe !
hehe.

2007-08-09 @ 14:07:26
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej Sandra! :)

2007-08-12 @ 18:24:56
URL: http://fiafideli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0