Fulaste bloggen någonsin.

Idag gick jag upp tidigt för att uträtta några ärenden. Åkte iväg till banken för att fixa lite grejer. Fått tillbaka 1400 kr för för mycket betald skatt, GÖTT! Gick oxå till Lixon för att köpa grejer till skolan. Köpte lösa a5blad och plastfickor till min päärm. Märkte dock efteråt att ja blev lurad på 17 kr. Han tog betalt för 5 a5 block istället för 4. APNISSE! Sen drog jag mig vidare till allum och strosade här en liten stund. Köpte en liten kalender för detta läsåret. Käck liten sak, hatar dom man får av skolan. Dock kostade den lilla skiten 90 jävla spänn. Sjukt. Köpte även en lila mössa på indiska, spännen och en hårborste. Tänkte att det kan va dags att börja borsta håret igen. Har nämligen inte gjort det på flera år.

Känner ett stort behov av att shoppa förtillfället. Har inte köpt nya kläder på evigheter. Kan bero på att jag inte hittat något jag vill ha. Måste pallra mig in till stan någon dag och inhandla lite nytt. Känns en aning frustrerande att ha på sig samma gamla skit varje dag.

Jag har aldrig varit speciellt intresserad av mode. Eller jag har aldrig "följt" modetrender och sådant. Men jag har kommit fram till att jag älskar att läsa modebloggar, modesidor, titta på folk på stan med snygga stilar m.m. Mer än att inhandla saker till mig själv. Och det är faktiskt rätt rogivande det där med mode. Eller det är så genomskynligt med vem som har egen stil och de som bara försöker efterlikna andra. Det är lite svårt att förklara. Men man ser på en person om personen har en egen och personlig stil. Och man kan se på andra med samma kläder att de bara ser ut som "kopior". Detta ser rätt lustigt ut eftersom det många gånger är så uppenbart att "kopiorna" bara tar efter från andra. Know what i mean? Vet flera av det där kopiaslaget. Möjligt att jag är en av dom. Men tvivlar på det eftersom jag inte har någon speciellt "speciell" stil..
 
Vill också tillägga att dessa jävla tofflor som finns i alla möjliga färger (Vet ej vad dom heter och har inget större behov av att veta det heller) är det fulaste som finns! Vem kan frivilligt ta på sig dessa enormt fula tofflorna? Möjligtvis att det ser sött ut på 2 åriga små barn. Men alla andra! Det finns inte, och har aldrig funnits något som helst kul med dessa tofflor och jag kan fanimej inte förstå hur varannan nisse kan bära dem? Är dom ens sköna? Någonting måste dom ju ha i och med att folk frivilligt har på sig dom, men inte är det utseendet iallfall.

Och ja, jag har nog den fulaste bloggen någonsin. Jätte opersonlig, och brun/orange/röd bakrund osv. Haha.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Foppa-tofflor heter dem, och jag håller med dig: De är sjuuukt fula! Om du vill göra om lite på din blogg, är följande länk väldigt bra! Jag har tagit mycket hjälp utav den!
http://cillenl.webblogg.se/bloggdesign.html
Vi ses snart! Puss påre!

2007-08-16 @ 09:50:01
URL: http://fiafideli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0