Två nötter på sammakväll.

Såg precis den jäveln som var med och tog min mobil förra året när jag jobbade här. Samma gamla kläder, glasögon och skägg i hela ansiktet. Och han går till och med fram till mig och frågar om han kan få en plastpåse. Så han kan tatta den lilla bingolotten som står framför mig? För det är fan det ända värdefulla vi har här, som han kan få tag på. Jag fattar inte hur han kan mä att gå omkring här. Alla vakter och sånt vet ju att han är med i dom där ligorna som går och snattar.

Och inte nog med det. Nu har italieneren precis varit här och tjötat med mig. Första gången jag såg honom sen Malin berättat att han suttit inne för pedofeli, och nu var det några dagarsen. Trodde nästan hon hade skrämt iväg honom med sina mördarblickar, men tyvärr inte.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Sandra!
Kopiera in detta i din stilmall och lägg in din URL-adress i stället för min så ska det funka:
body {
background: #FFFFFF url(http://cillenl.webblogg.se/images/nyy_1177921773.jpg);
margin:0;
padding:0px 0 14px;
text-align:center;
color:#333;
}
a {color: #000000;text-decoration:underline;}
a:hover {color: #333;text-decoration:underline;}
#wrapper {
text-align: left;
width: 800px;
margin: 50px auto;
padding: 30px;
vertical-align: top;
background-color: #FFFFFF;

2007-08-26 @ 14:06:37
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Cecilia

Hej Sandra! Jag skrev ett inlägg till dig tidigare idag men nu är jag osäker om jag tryckte iväg det så här kommer ett nytt (eller 1 till:))
Kopiera in detta i din stilmall och byt ut min URL-adress mot din, så ska det funka
body {
background: #FFFFFF url(http://cillenl.webblogg.se/images/nyy_1177921773.jpg);
margin:0;
padding:0px 0 14px;
text-align:center;
color:#333;
}
a {color: #000000;text-decoration:underline;}
a:hover {color: #333;text-decoration:underline;}
#wrapper {
text-align: left;
width: 800px;
margin: 50px auto;
padding: 30px;
vertical-align: top;
background-color: #FFFFFF;

2007-08-27 @ 01:53:13
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0