Beslutsångest..

Jag har kommit  fram till ännu mera att mitt jackköp i London var ett bra köp. På en vecka har 3 okända personer på stan komenterat min jacka, vilket betyder att det fått mig, trotts beslutsångesten i början, tycka att det är ett ännu bättre köp.

Har även inhandlat lite i stan de senaste dagarna. Ett par grå vantar, ett linne från monki, en jätte söt mössa på indiska och har även kollat lite julklappar.. julklappar blev det dock inte mycket av. Men har iallfall bestämt att mamsen och pappsen ska få presentkort på ikea. Kan behövas när dom ska bygga om på övervåningen.

Åter till beslutsångest;  har sett ett par skor på den där lilla butiken mitt i mot stuk? Eller Okay kanske det är, skitsamma. Den med skor, sjalar etc. Men jag vet seriöst inte om jag vill ha dom eller ej. Har en converse liknande form bara att man drar på den i stället för att knyta. Ska även funka i vinter. Den är lite halvfulsnygg om man säger så, bekväm, men jag vette fan..

Vad tycker du..?

Stereophonics - rainbows and pots of gold.

Kommentarer
Postat av: Soroor

Ja men köp dom, bara dom inte är för dyra. Alltid skönt och ha sånna på våren typ.

2007-12-07 @ 18:53:02
URL: http://soroor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0