Gårdagskvällen.

Den började med att jag och Sara drog till minbror&jag för ett glas öl och chilinötter(ett måste när man dricker öl). Kändes lite halvlustigt när man hör 25årignarna från bordet bakom "ÄÄh okeii... Jag har aldrig... haft analsex". Ja, den leken är ju också rolig... Sedan drog vi iallfall vidare hem till Chrille för lite chill där Sam, Mange, Anna, Sorella, Fredrik, Daniel och två norskar befann sig. Efter att ha suttit där en stund begav vi oss till Paddingtons för lite mer öl, tjöt osv. Mycket trevligt!

Sedan gick dock någonting snett som gjorde att kvällen fick ett lite tråkigare avslut. Orkar inte berätta vad det var, men det innefattade gräl, slag och en sprucken läpp. Stackars baby som fick klösmärken i ansiktet. Kan nu konstatera att norska kvinnor inte är och leka med. 

Iallfall, när vi lämnade kalabaliken utanför paddingtons gick jag, Sara, Sam och Fredrik hem till Fredriks otroooligt fina lägehet för lite kaffe, pepparkakor, Beatles och Jazz.
 
04.30 gick jag, Sara och Sam hem till Sam för att sova och det slutade med att vi 3 delade på en 90säng. Inte alls trångt och varmt. Men det var mysigt.

En mycket trevlig kväll överlag måste jag säga.

Nu sitter jag på mitt jobb och det har precis börjat lugna ner sig efter folkstimmet som var här tidigare. Folk köper presentkort som idioter. Vilket är lite lustigt eftersom dom är skit, med det kan jag givetvis inte säga till dom.

Beatles - Strawberry Fields Forever

Kommentarer
Postat av: Sara

sjukt lyckad kväll indeed. cosy night sleep fick vi iallfall.. hoppas det gick bra att jobba beb

2007-12-15 @ 18:13:11
Postat av: Tim Merrill

skön! ganska skön!

2007-12-20 @ 21:57:44
URL: http://GreenAlienChick.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0