Klippning?

Ligger lite efter på att uppdatera bilder, måste nog ta och göra det när jag kommer hem från jobbet..

Ska nog ta och klippa mig idag när jag slutat. Tyvärr ligger bara la widé här, och jag har inga positiva minnen från den gången då jag klippte mig där. Mitt hår var platt, kort och med en massa skit i, kändes som om jag inte tvättat det på en vecka, nån ful snedklippning på vänstra sidan och jag höll seriöst på och dö av brännskador i hårbottnen efter hårfönen. Men eftersom jag är en riktig fjant när det gäller hårklippning, vågade jag inte tala om för den snälla lilla damen att hon kokade min hårbotten, utan satt där med knutna händer och andades ungefär så som man gör när man blivit riktigt hårt nypt i stjärten.

Meen, jag känner att det är dags för en klippning, så kanske tar jag mig mod till att gå dit igen.

Förövrigt sitter jag här med blåsan snart överfylld, och innan jag kan gå till amningsrummet och tömma den måste jag plocka ner all skit här, typ.

Fook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0