Oj.

Idag kom jag mer än en timma sent till jobbet. Skulle börjat 9.30, kom 10.35. Vilken tur att jag kan väcka mig själv, annars hade jag nog sovit fortfarande. Kan inte riktigt fatta hur det gått till. Ställde klockan på 8.30, kontrollerade att jag hade ett alarm på när jag vaknade 3 timmar innan jag skulle gå upp, men på nått sätt måste jag råkat stänga av alarmet. Jaja, bättre att jag kom sent än inte alls.

Igår var jag i stan med Sara som sagt. Fanns absolut ingenting, någonstans. Skitirriterande.  Det slutade med att jag kom hem med ett par örhängen och en ny kamera väska, men inget i klädesväg.
 
Sam färgade mitt hår igår igen. Och jag färgade även Sams hår! Med det som blev över från min hårfärg, dvs mörkbrunt. Han blev SKITSNYGG! Tyvärr var jag ensam om att tycka det, så idag ska det färgas tillbaka, på nått vis.


Nyår, vad ska man ha på sig ikväll? Slutar väll med nån kjol och nån blus. Kanske min egensydda klänning? Njaa, får se senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0