One way road.

Sitter på jobbet och är sjukt trött. Blev en rätt sen kväll igår. Måste plugga egentligen men får nästan ingenting gjort här. Skulle behöva lite äckligt kaffe från pressbyrån nu, men jag orkar inte gå och hämta..

Gårdagskvällen var helt okej!
 
Den började med att jag och Sam drog till Kings head för lite öl och chilinötter. Några timmar senare gick vi vidare till det sk. "haket" med Andrea och hennes gäng som sällskap, för lite mer öl. Det var trävvligt!

Sjukt kul att man stötte på en gammal klasskamrat innan som sa till pojkvännen att dom inte skulle gå fram och hälsa på mig, men att han gick fram och gjorde det ändå och dessutom SA att hon sagt så. Haha, ne men inget illa ment mot henne. Vi var ju inte bundisar i grundskolan direkt.

Men Haket, det stället.. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. För det första var det jävligt onödigt dyrt, 70 jävla kr för inträde och gaderob!! För vad? 20 kvm yta med två bord, ett sjaskigt dansgolv och EN toalett...
Så farligt var det kanske inte. Men det var inget märkvärdigt iallfall. Dessutom var det bara skitmusik. Franz ferdinand, the knife, the kooks osv. Band som jag tidigare lyssnade på. Men nej, nu ligger dom långt ner på hyllan, förutom enstaka låtar. Det kändes som ett riktigt estet-pop-jag-är-speciell-ställe.
Dessutom kändes alla så jävla små? Jag kanske är van vid att gå till ställen där det mest är 20+, eller så kanske det bara är jag som tror att jag är 25 i huvudet snarare än 18. Jag vet inte, och jag orkar inte spåna på det heller.

Stället skulle behöva piffas upp lite, för läget är ju bra. Byta inredning ochj definitft inriktigt. Min framtidspub kanske skulle passa där, "One way road". Haha, drömma går ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0