If you're leaving, will you take me with you?

Nu har det gått 2 veckor på sommarlovet, och jag har fortfarande inte gjort ett skit. Jobbat, jobbat, vart med Sam, slappat...fook. Inte för att det är tråkigt, men det är fan i stortsätt det ända jag gjort. Jag vill bara bort, åka iväg, vart fan som hälst så länge det är med rätt människor. Men ekonomin tillåter inte det då jag har en del andra planer i  sommar. Men hur det blir med dom planerna återstår att se. Hittils har jag då inte fölljt protokollet. Vädret är ju  ingen höjdare heller. Klagade i början på att det var för varmt då jag och Andrea vandrat längs Hagas mysigaste gator och drypt av svääät. Varför klagade jag? Känns oxå jävligt frustrerande att ingen jag känner vill med till varken stones eller the who.. Två legendariska band, som man antagligen aldrig kommer få se igen. Jag MÅSTE se dom!


The who - vill Vill VILL!!
Stones - VILLLLLLLLL
Emmaboda
Way out west
Restresa - Förhoppnignsvis
London - Aug eller sep


Hoppas innerligt att samtliga saker senare, kan strykas från listan

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0