Ååångeeest.

Nu har jag äntligen stickat klart min halsduk, den gråa som jag hållt på med nu i flera veckor pga. att det varit slut på stora lagret. Lyckligtivs var det en som återlämnade ett sånt jag behövde igår, så nu är den faardig.

Jag känner ganska stor panik inför projektarbetet måste jag säga. Det ska vara inne om 10 dagar och tills dess måste jag göra följande; 

- Sy klart min kjol
- Sy en tjocktröja
- Göra klart "oasis" halsbandet gjort av pärlor
- Skriva en jävla text om varför jag valt att sy
- Skriva i loggboken, allt jag missat
- Fota Sara och mig för att sedan lämna in det tillsammans med skisser (som jag också måste göra om) m.m..

Och sen ska man göra en slutrapport om jag uppfattat det rätt? Frågan är om den också ska va inne på måndag nästnästa vecka. Isåfall skjuter jag mig.. och mina korkade lärare som ger oss fram till efter HÖSTLOVET på oss. Idioter.

Ne nu ska jag återgå till projektarbetet denna ensamma fredagkväll, kanske jag fortsätter virka på min röda mössa. Antagligen inte för just nu ser den fan inge vidare ut.. Och förhoppningsvis kommer Sam hit om nån timme och göra mig sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0