Lucy in the sky with diamonds.

Gårdagskvällen var lyckad. Först drog jag och Andrea till Kings head där vi slog oss ner med Sam och Mange. Första gången jag var ute med Andrea faktiskt. Vi båda har varit 18 ett bra tag nu, men ändå så har det inte blivit av tidigare. Men det får det bli ändring på för hon var ett mycket trevligt sällskap. Efter några öl bar vi oss vidare. Andrea åt sitt håll och jag och Sam till Paddingtons där vi träffade Chrille, Anna m.fl. När Paddingtons stängde kilade vi hem till Chrille för lite öl, grönt och ordjakten. Jag vann stort, tror dock att jag råkade räkna fel ett par gånger.. ? En trevlig kväll iallfall!

Måste passa på att ge oholics lite beröm. Dom är faktiskt riktigt bra! Och underhållande på scen. Lyssna på dem!  

Nu sitter jag här på jobbet och dricker kaffe från pressbyrån. Har kommit på att det smakar röv, egentligen. Men det duger eftersom det är gratis.

Har precis ropat ut i högtalan efter ett borttappat barn. Hatar det lika mycket nu som förr. Känns skönt att folk känner med mig när jag ska ropa ut och inte förtväntar sig att jag ska sköta det proffisionellt, utan faktiskt kan skratta och se lite allmänt rädd ut när jag ska in i mitt lilla rum bakom mig.


Dagens:
Misfits - Saturday night.
- Sommaren 04, jag säger då det.


Kommentarer
Postat av: therése

jag var inne och lyssnade på oholics,
och damn - riktigt bra ! speciellt "Baby Blue Eyes", den spelas på repeat.
:)

2007-11-25 @ 22:01:32
URL: http://terrores.blogg.se
Postat av: Sandra

Svar Therese:
Ja visst är dom! Häng med på nästa spelnin;)

2007-11-26 @ 16:40:50
URL: http://unoconcet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0