Storpluggarn.

Idag gjorde jag något som ytterst sällan inträffar, jag var i skolan FRIVILLIGT trotts att jag var ledig. Kände mig illa tvungen att hålla på med min radioteater som vi gör i en kurs eftersom jag åker om minde än en vecka. Och jag har ju aldrig varit någon pluggare så därför ligger arbeterna på en liten hög just nu. Jåbbigt...

JA, om 6 dagar lämnar jag detta land för lite äventyr vilket ska bli enormt kul. Men det är trottsallt 6 dagar kvar och tills dess måste jag gå igenom den där lilla plugghögen. Ska börja med en gammal bilduppgift om mods och lambrettor.


Känner verkligen hur mitt humör ligger på botten.


Personalmöte ikväll... kuk.. eller jag menar kul.... 


Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0