tårögd..

Jag blir uppriktigt glad när jag ser att dagens ungdom inte gått förlorad. Jag snackar givetvis om alla dessa nyblivna tonåringar, och även de äldre som trotts att dom super sig redlösa större delen av veckan, röker/snusar/spliffar, hänger på allum, spottar på bussen, kollar snett osv... fortfarande har ett hjärta.

För ca 5 minutersen var det en äldre man som glömde sina pengar i bankomaten. Och trotts detta så sprang ene killen efter honom och gav honom dom.

Jag kunde nästan satt pengar på att han skulle ta dom själv. T.o.m jag hade övervägt det. Vem hade inte det för några sekunder? (Och kom inte och säg att ni inte hade gjort det för det är ren bull...)

Annars så avskyr jag detta partillepack. Men inte just nu.

Är det bara jag som tycker att folk är sk "fjortisar" längre nu förtiden? Det är ju nästan sorgligt att se folk som är 16 år och äldre vara kvar i den där perioden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0