The importance of being idle.

Idag när jag kom till jobbet fick jag mig en trevlig överraskining. Det luktade SKIT, bokstavligt talat, inne i vårt lilla rum. Mina marmeladmackor höll på att hamna på golvet. Ulrika hade dock fått ta det värsta. När hon kom hit imorse hade lukten varit instängd under natten.. stackarn. Frågan är vad det kommer ifrån? Nån jävla råtta som bajjat där inne? Nån som lagt en blöja i nått litet hål? Vi vet inte, vi kunde inte hitta källan. Det värsta är när det kommer små vindpustar hit, för då känner jag lukten hit ut... Hoppas innerligt att det är borta imån, för då är det JAG som öppnar...

Mitt projektarbete flyter på. Ska trycka på en sak och sy klart tjocktröjan. Sen är det klaart. Efter mycket velande blev trycket på t-shirten "The importance of being idle". Nu är frågan vad som ska tryckas på min lilla ärmlösa topp?
 
Dagens:
Stone Roses - Fools gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0